FaceBookTwitter

50 година школе

Наша школа

youtube snimak

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
новембар 2019
пусчпсн
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 7 гостију и нема пријављених чланова

623570
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
762
704
2687
617211
14069
24917
623570

Ваша IP адреса: 18.204.56.104
Серверско време: 2019-11-22 13:48:07

Истраживачко учење у новом пројекту

Ученици  одељења II1 Техничке школе ,,15.мај“ су у четвртак, 3.октобра 2019. у Народном музеју Топлице имали прилику да учествују у првом делу пројекта ,,Неолитски научни камп 3 у Плочнику“ који ће се реализовати у току октобра и новембра 2019.године. Том приликом, они су чули више информација о плановима за реализацију пројекта, о темама које ће бити предмет проучавања, као и о сензорима помоћу којих ће се радити истраживања. Сензор кретања, температурни и сензори за мерење кисеоника, влажности ваздуха и земље, анемометар, изазвали су велико интересовање код ученика.

 

    

  Други део пројекта реализован је 10.октобра 2019. у Архео парку Плочник. Учесници (наставници и ученици) имали су прилику да сазнају како се бира истраживачко место за археолошко, биолошко, геолошко и атмосферско проучавање.

 

У наставку, учесници  кампа су се се бавили водом реке Топлице и оближњих извора. Научили су како изгледа поступак за мерење прозирности воде, како се мери  температура воде, упознали су се са поступцима за мерење раствореног кисеоника и различитим методама за мерење рН вредности воде.

Циљ пројекта ,,Неолитски научни камп у Плочнику 3“ је да се код ученика подстакне развој научног погледа на свет и развој међупредметних компетенција. Пројекат подржава Центар за промоцију науке из Београда .

 

 

Нисте регистровани, не можете оставити коментар.