Instagram

Instagram

Наша школа

youtube snimak

50 година школе

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
март 2024
пусчпсн
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 17 гостију и нема пријављених чланова

2080291
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
452
3587
10227
2055258
42862
47143
2080291

Ваша IP адреса: 3.236.240.48
Серверско време: 2024-03-29 10:56:15

Обележен Дан броја ПИ

Актив наставника математике Техничке школе је заједно са ученицима у понедељак 14.марта 2022. обележио Дан броја ПИ, који се у свету обележава сваке године. 

Ученици су имали прилику да сазнају  како се број Пи и број његових децимала мењао историјски, како се добија мерењем, које су његове особине. Пи је један од најпознатијих ирационалних бројева. Он има бесконачан низ децимала. Без њега би неки најједноставнији задаци из математике били једноставно нерешиви. Добија се као однос пречника и обима круга.

                

За ученике најинтересантнији део био је резервисан за такмичење у декламовању децимала броја ПИ. Такмичило се десет ученика: Анђела Вукашиновић (I2), Данијел Стевановић(I2), Алекса Стевановић(I3), Сара Видић(I5), Алекса Ђокић(I5), Милан Младеновић(IV1), Томислав Ристић(IV1), Петар Станковић(IV1), Никола Стаменковић(IV1), Александар Јовановић(IV1).

                

Највећи број децимала запамтио је ученик Александар Јовановић (50 цифара), затим Милан Младеновић (42 цифре) и Томислав Ристић (27 цифара). Сви такмичари су награђени књигама.

Догађају су присуствовали ученици одељења I2, I3, II1, IV1.

Дан броја ПИ обележавао се и наредног дана, 15.марта  у одељењима I4 и I6.

       

 Фотографије овог догађаја могу се погледати О В Д Е.

 

 

Нисте регистровани, не можете оставити коментар.