Instagram

Instagram

Наша школа

youtube snimak

50 година школе

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
април 2024
пусчпсн
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 4 гостију и нема пријављених чланова

2126820
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
2035
1888
13539
2099820
42263
47163
2126820

Ваша IP адреса: 52.15.112.69
Серверско време: 2024-04-27 16:21:30

Школа некада

Све је кренуло развојем заната у Прокупљу: сарача, кројача, берберина, обућара, златара, ковача.

Научна и техничка достигнућа довела су до потребе да се отвори школа ученика у привреди.

Када се развила и индустрија, јавила се потреба за радном снагом вишег степена знања. Тако је формирана Техничка школа "15. мај ", која је под називом Машинска школа, одлуком Министарства просвете почела са радом 3.септембра 1964.године. 

Истог дана је одржана и прва седница Наставничког Већа на којој је утврђена организација рада школе и подела предмета.

За директора је именован професор историје Аранђел Перишић задужен и за рад у школској заједници.

Заменик директора постао је Миливоје Марковић, професор српског језика, који је водио и литерарну секцију.

За рад са омладином био је задужен Милош Вукашиновић.

Библиотека је поверена Радомиру Бањцу.

Прве године постојала су четири одељења првог разреда у којима је уписано 145 ученика.

Школа је у тој години рада обављала наставу у просторијама данашњег Радничког Универзитета.

Следеће године је пресељена у простор садашње Пољопривредне школе.

Захваљујући ентузијазму наставног кадра и вољи ученика, 1967. године добија своју зграду, где се и данас налази.

У почетку је било 10 учионица, неколико кабинета, библиотека, која данас има 11. 000 наслова, радионице.

Из године у годину, школа је уређивала и попуњавала простор који јој је дат и уписивала све већи број ученика.

Школа данас

"Онај" који даје резултате има право да дефинише своју стратегију.

Постигнуће не постоји без визије. Дугорочан, рационалан циљ, који подразумева и емоционално инвестирање, огледа се у жељи да у наредне три до четири године модернизујемо школу како бисмо обезбедили квалитетнију наставу, пријатнију атмосферу, школу у којој се поред функционалних знања развија љубав, стваралаштво, самопоштовање и толеранција.

 

 

 

  Радови у школи - август 2017.  Ф О Т О Г Р А Ф И Ј Е

 

  Изглед школе маја 2016. године

      

                           

 Слика у ходнику наше школе  рад је бившег ученика, сада студента Факултета примењених уметности у Београду,  Александра Паунковића. Септембар 2015.

 

Зид спортске сале осликан маја 2016.године. Аутор мурала је Миломир Стошковић

Видео презентација промена у школи у периоду од 2014. до маја 2016. године налази се  О В Д Е.

Изглед школе марта 2013. године.

 

Промене које су се дешавале у школи од марта 2013. до августа  2015. могу се погледати О В Д Е.

Овако школа изгледа  на почетку школске 2014/2015. год


              

  

 Видео презентација школе школска 2014/2015. налази се ОВДЕ.

 Дан отворених врата ОВДЕ.

Реч директора

 

   Свет у коме живимо свакодневно напредује. Можда и превише брзо. Да би смо били у току и остали савремени, морамо да учимо и своја знања унапређујемо. Школа је почетно и незаобилазно место првих корака ка модерном животу. Свака новина тражи виши ниво знања и разумевања, креативност у примени наученог, да будемо другачији, оригиналнији.

     Наша школа ученике не учи униформисаности, учи их самосвојности и различитости. Учи их да стечено знање примењује на нове начине, кроз другачије приступе, методе, да не одустају, не буду колебљиви, да знају шта хоће. Признаћемо, данас је то најважније.

    Нисмо сви исти и не сналазимо се сви подједнако добро у времену у којем живимо. Ми смо ту да разумемо и препознамо све добро и мање добро код ученика, да добро унапредимо а за мање добро нађемо право решење у сарадњи са родитељима. Не спутавамо жељу за радом, ми је умножавамо. Подстичемо креативна размишљања, другарство, хумане односе, одговорност.

  Иако тежимо савременим вредностима, и у настави и у животу, нисмо се одрекли традиционалних. Кроз јачање радних навика и културу говора и живљења, ученицима приближавамо основни смисао људског постојања – лепоту.

    Све ово је могуће остварити јер смо школа са угледом и традицијом, стручним и квалитетним кадром, оспособљена за савремено и успешно образовање и васпитање наших ученика и истовремено средина у којој је право задовољство радити. Наш наставни и руководећи кадар је стручан и високо професионалан у односу према раду и ученицима, негујемо тимски рад и заједничке акције и стручно усавршавање, остварујемо ефикасну, квалитетну и савремену наставу, стално унапређујемо сарадњу са родитељима и локалном заједницом.

 

  Надамо се да ћете пронаћи оно по чему смо аутентични. Желимо да уочите и подржите наше успехе и дате конструктивне предлоге. Увек сте нам добродошли!

                                                                                                        

                                                                                                 Директор Техничке школе,,15.мај",

                                                                                                            Биљана Миленковић

 

 

O школи

У школи је 667 ученика у 29 одељења.

У прве три године имамо по осам одељења, а у четвртој пет.

Наши Ученици у савременим и доброопремљењим кабинетима похађају наставу из четири области:

  • саобраћај
  • машинство и обрада метала
  • електротехника
  • текстилство и кожарство

Ученици имају прилике да се кроз теоријску и практичну наставу оспособе за различите послове и стекну сва потребна знања.

Оно што школу сигурно чини посебном је ентузијазам запослених, али и ученика, који поред редовне наставе похађају и секције развијају креативност и индивидуалне способности.

Најважније је да сви заједно чинимо целину, која сигурним корацима иде напред.