Instagram

Instagram

Наша школа

youtube snimak

50 година школе

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
октобар 2024
пусчпсн
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 10 гостију и нема пријављених чланова

2437148
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
172
735
2356
2429491
43217
37753
2437148

Ваша IP адреса: 3.144.43.125
Серверско време: 2024-10-30 05:37:41

Meђународни пројекат ODS

Радионице за учеснике ODS пројекта

 

Након уводних активности, које су спроведене током јесени, од јануара до маја наставници пилот-школа сарађују на порталу пројекта у разноврсним активностима. У ту сврху организоване су радионице, предавања и обуке

У среду, 29. јануара од 20 часова одржана је прва онлајн радионице са носиоцима промена у школама на тему: Како се носити са променама и отпором према њима?

У суботу 1. фебруара од 10 часова одржана је радионица за све наставнике из пилот-школа. Вебинар је органзован у оквиру српске ODS – заједнице одвијаће се на Bigmarker – заједници Open Discovery Space – Serbia. Тема радионице: Осврт досадашњу праксу.

Школски ODS тим чине следећи наставници:

1. Хелена Костић

2. Милена Стојановић

3. Иван Марковић

4. Биљана Стојадиновић

5. Саша Милојевић

6. Марина Костић

7. Ненад Ђорђевић

8. Далибор Тодоровић

9. Оливер Ристић

10. Љиљана Глигоријевић

11. Даниела Тамбурић

12. Слађана Трајковић

Број ученика који ће бити укључени у пројекат 240.

Одељења која ће учествовати у активностима пројекта: I1, I2, I3, I5, I6, II3, II6, III1,III5, III6, IV2, IV4, IV5.

 

ТШ,,15.мај“ је јула 2013.год. добила међународни пројекат ODS-Отворени истраживачки простор ( Open Discovery Space ).

 

Пројекат има за циљ да подстакне дељење, прихватање, коришћење и примену постојећих база образовних садржаја. Биће демонстриран начин како да се  школске заједнице укључе у иновативне начине поучавања и учења кроз ефикасну употребу електронских ресурса. Такође, биће промовисана изградња заједница бројних европских школа и њихово упућивање да користе и деле јединствене ресурсе кроз смишљене образовне активности. Поред тога, пројекат ће показати потенцијале електронских ресурса да задовоље образовне потребе ових заједница.

  Дигиш LMS (learning manadement system) је систем за учење на даљину, односно преко интернета, подигнут на платформи Moodle. Креиран је од стране ИТ тима Универзитета Метрополитан у Београду. Дигиш дозвољава да се на систем постављају различити креирани материјали, предавања, вежбе, задаци, тестови, презентације и аудио-видео материјали. Уз интернет конекцију и регистрован налог ученици имају могућност да приступе свим материјалима и да из њих уче. На овај начин ученици средњих школа у Србији имају могућност да уче на најсавременији начин.

        Шта Дигиш обезбеђује наставницима?

  • Лако представљање и дељење креираних текстова, аудио и видео материјала;
  • Увид у степен напретка сваког ученика, у сваком тренутку;
  • Лако и брзо организовање тестова са најразличитијим питањима, уз моментално добијање резултата и извештаја;
  • Прилагођавање материјала појединачним групама ученика или одређеним ученицима и њиховим стиловима учења;
  • Увид у материјале других наставника, што доприноси унапређивању сопствених материјала;
  • Праћење стилова учења и установљавање критичних тачака у процесу савладавања градива;
  • Прецизна процена знања ученика, што у стандардном начину учења није увек могуће и давање оцене на основу конкретних информација.


  Шта Дигиш обезбеђује ученицима?

  • Могу да уче у било које време, ма где се налазили;
  • Лако надокнађивање пропуштеног градива, с обзиром да су сви материјали, увек, на систему (на интернету);
  • Домаћи задаци и тестови су им увек доступни ;
  • Учење преко рачунара је занимљивије од класичног, док је проценат савладавања градива значајно већи на овај начин;
  • Размена мишљења са другим ученицима и међусобно помагање у учењу и савладавању градива;
  • Заједнички рад на пројекту, при чему наставник има увид у појединачне учинке;
  • Корисна примена интернета, па самим тим и вишечасовно седење за               рачунаром има смисла.

Као део подршке ЗУОВ-а, ангажовања наставника у реализацији пројектних активности вреднује се одређеним бројем бодова као стручно усавршавање у оквиру развојних активности школе.

ТШ,,15.мај“ је своје активности на пројекту започела једнодневном конференцијом – обуком 29.9.2013. у Београду. Професори Саша Милојевић и Иван Марковић, имали су прилике да се упознају са циљем и током пројекта, образовним путањама и педагошким сценаријом као и са практичном применом иновативних метода понуђених на порталу Дигиш.

        

Етапе и активности током учешћа у пројекту

  1. Формирање школских ОДС-тимова предвођених "агентима промена" - лидерима у увођењу иновација у школи (број наставника у тимовима није ограничен)
  2. Креирање школског акционог плана (до 15.новембра).
  3. Онлајн обука наставника( обука се вреднује одређеним бројем бодова као стручно усавршавање )
  4. Преглед различитих онлајн репозиторијума.
  5. Прилагођавање постојећих или креирање сопствених педагошких сценарија.
  6. Самостално креирање "објеката учења" и њихово постављање на српски репозиторијум "Дигиш".
  7. Реализација наставне активности у школи.
  8. Презентовање резултата ОДС-заједници.
  9. Успостављање сарадње са школама из других земаља, размена искустава.
  10. Реализација заједничке наставне активности са наставницима из других ОДС-школа.
  11. Учешће "агената промена" у "радионицама рефлексије".
  12. Завршни сусрет учесника пројекта.

Нисте регистровани, не можете оставити коментар.