Instagram

Instagram

Наша школа

youtube snimak

50 година школе

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
новембар 2024
пусчпсн
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 23 гостију и нема пријављених чланова

2467041
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
986
1764
9657
2448451
28420
44690
2467041

Ваша IP адреса: 18.188.227.64
Серверско време: 2024-11-22 22:54:35

Успех на такмичењима из математике

Општинско такмичење из математике одржано је 13. јануара 2018.године у Гимназији у Прокупљу. Такмичило се укупно  25 ученика и то: 12 ученика првог разреда, 4 ученика другог разреда, 3 ученика трећег разреда и 6 ученика четвртог разреда. 

Ученици Техничке школе који су се пласирали за окружно такмичење су:

Први разред: Петар Видић (прво место), Илија Мијачић (треће место) (наставник - Слађана Трајковић);

Трећи разред: Тадија Петровић (треће место) (наставник - Слађана Трајковић);

Четврти разред: Симон Стојчић (прво место) (наставник - Миодраг Крстић).

Окружно такмичење одржано је 24.фебруара 2018. у Гимназији у Прокупљу. Укупно 41 такмичар из Прокупља, Блаца и Куршумлије учествовало је у овом нивоу такмичења. Ученици Техничке школе постигли су следеће резултате:

Први разред: Илија Мијачић (друго место), Петар Видић (пето место);

Трећи разред: Тадија Петровић (шесто место);

Четврти разред: Симон Стојчић (прво место).

Како је за топлички округ Друштво математичара Србије прописало да само четири ученика могу да оду на државно такмичење, одлуком окружне комисије учествоваће првопласирани ученици. Ученик четвртог разреда Техничке школе, Симон Стојчић , смер електротехничар рачунара, 10. марта учествоваће у овом нивоу такмичења. 

 

Нисте регистровани, не можете оставити коментар.