Instagram

Instagram

Наша школа

youtube snimak

50 година школе

CatchCODE апликација

catchCODE

Сајт Техничке школе "15.мај" доживео је редизајн!

Одлично, ово је право освежење! - 65.3%
Није лоше свиђа ми се. - 18.6%
Ништа боље него што је било. - 4%
Мислим да је стари сајт био мало бољи. - 3.3%
Упропастили сте онакав сајт! - 8.8%
Гласање у овој анкети је завршено
новембар 2024
пусчпсн
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Посетилаца online

Ко је на мрежи: 11 гостију и нема пријављених чланова

2466459
Данас
Јуче
Ове недеље
Прошле недеље
Овог месеца
Прошлог месеца
Укупно
404
1764
9075
2448451
27838
44690
2466459

Ваша IP адреса: 3.12.146.100
Серверско време: 2024-11-22 07:33:10

Дан интелигенције 2021

Међународна акција   "ДАН ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ" покренута је са идејом да се обележи 1.октобар као дан оснивања МЕНСЕ. МЕНСА Србије, Удружење Креативни учитељи и  Институт за модерно образовање желе да укажу на значај стимулације интелектуалних способности укључивањем што већег броја стручњака који раде са децом и одраслима у земљи и региону. Активности у оквиру овог пројекта трају од  1. до 31.. октобра 2021. године.

                                

Техничка школа се и ове године придружила обележавању ове акције. Под слоганом ,,Покрени своје вијуге", од 18. до 28. октобра  у нашој школи организоване су различите активности. У пријатној атмосфери, ученици одељења  II2 су имали прилику да разговорају и учествују у радионици о емоционалној интелигенцији коју су организовале психолози школе, Горданa Пантовић и Маријa Милошевић. 

 

        

       

Други део активности био је посвећен решавању различитих логичких задатака: решавање сомо коцке, такмичење у решавању икс-окс слагалице, слагање различитих ликова помоћу танграма, множење помоћу Неперових костију, а посебна пажња је посвећена одређивању тачног времена помоћу прстију. Учествовали су ученици одељења I2 и II2, а реализатор ових активности је наставница математике, Слађана Трајковић.

      

Нисте регистровани, не можете оставити коментар.